Tisdag och det börjar skymma.........

A dato åter igen .....Ad acta

En lugn dag som började med en klump i halsen då jag skulle in till en reception för att hämta upp mina tillhörigheter, stegade in ursäktade mig och frågade efter en påse som skulle finnas där. Mycket riktigt där i ett hörn låg den tillsammans med stavarna till inlinesen, tackade och gick ut. Tog 3 djupa andetag för att inte bli ångestladda som förra helgen. Det lugnade ner sig men visst känns otroligt jobbigt en stund efter denna insats att känna denna hjärtklappning ligga o ruva i bakvattnet. Varför ska det måsta känna så här svårt jobbigt att hämta ens egna tillhörigheter? Ja är väl känslan av att känna tankar som undrar varför det blivit på detta sättet. Eller är det något annat som spökar??
Har dock nu en lugn stund vid datorn och skriver lite efter att jag börjar att läsa och begrunna KBT boken som jag köpte för någon dag sedan. Verkligen en bok för en som mig att bita i och ta till vara de tips och möjligheter om att komma vidare i livet utan denna inre stress och nedstämdhet. Stannat upp i bearbetningsprocessen av olika anledningar men känner att styrkan är den bit som saknas då det brister i det inres byggklossar för tillfället. Kommer bara den biten tillbaka med hela klossar då borde det gå att finna rätta vägar tillbaka till den man en gång var. Tiden kan ju faktiskt vara rätt lång innan man kommer denna bit men inte orolig att inte finna den rätta vägen. Bara det inte kommer fler bakslag i stora mått mätt så. Där finns en oro att det inom kort är dags igen tyvärr men jag hoppas ödet/slumpen kan vänta ett tag som man kommer sig upp. Ikväll så blir det en sväng på W och ta en kvällskopp med grabbarna få bort lite tid av tankar där. Efter det så ska jag till M och hämta en stunds rogivande aktivitetsbiljett samt prata lite skit............ Vad sen livet bjuder på det återstår att se! Återkommer med reflektioner senare ikväll då det lugnat sig ännu mer. Detta inlägg avslutas med Takida en grupp som verkligen finner musik för mina tankar i detta nu.......



http://www.youtube.com/watch?v=U5bssF8xxq0

http://www.youtube.com/watch?v=sF2YPd5ZRPU


Curley Sue deras mer kända som legat på listor världen över

http://www.youtube.com/watch?v=U4o3bnedNz4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0