Torsdag 2 oktober

God afton kära läsare!


Då är man tillbaka i staan efter 3 dagar och 2 nätter i Skellefteå södra med utbildning på högskolan. Skrev ett inlägg där men har ännu inte satt in det då det finns i arbetsdatorn och i den inget nät. Blir att föra över i morgon..........Kursen kändes riktigt bra då man som ny kursansvarig för fakulteten V PS. Ledning skadeplats står då ps för och nu är vi inne på 20è kursen nu. Men har inte känt mig så lugn på någon föreläsning som denna gång faktiskt och det trodde jag inte ja skulle vara. Fast tur är väl det. Träffade gamla bekanta som jobbat i staan trevligt.... hade tyvärr inte tid träffa Ante då det var sent efter middagen, får ta det en annan gång. Inte heller träffa syskonbarnen I och E denna gången. Kanske det blir söndag om jag följer med M ner till Umeå då han ska dit för en viktig händelse i hans liv......

3 poäng till Aik denna afton inte illa mot Färjestad och verkligen roligt att Pumba får förtroendet igen och han gör en gedingen insats. Men visst Färjestad hade en hel del farliga chanser..... Sen måste jag bara säga PA ta och sänka priserna så hallen fylls till bredden tråkigt det gapar så tomt på vissa rader........ Träffade L där glad o trevlig och vi talade en stund... Gick bra men känns....

Ska ta och lägga in fotoskrivaren i datorn i morgn bitti få se vad vi kan få fram för kort. Den blev inköpt i samband med förra datorn och den behöll jag.

Nä nu dags snart göra kväll här med. Men återkommer i morgon med mer att läsa.

Önskar alla i cybervärlden en goder natt.


Mackan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0