Torsdag och en morgon med lite nackont.

Ja vad väntar en denna morgon tro? Ska jag kunna ta mig mod att hämta dessa prylar i receptionen tro? Måste men känner lite konstig klump inför det. Varför då ja kanske för att man tror att tanken om en är på tok fel mot vad skulle skulle kunna vara. Kände lite så på hockeyn sist då man kände en del blickar men som sagt svårt veta anledning till saker och ting då tysnad råder tyst det är i huset tipp tapp..........
Sen så måste beslutet om vilken väg man ska ta vara ordentligt förberett och söker svaren på den frågan för fullt. En väg med många delmål där vissa är tagna men många återstår. Det som känns mest jobbigt idag är ju tankarna som snurrar till det och man får en dipp. Visst jag vet mycket väl att det är över och att jag måste finna ett avslut. Och där tror jag det hade varit lättare om vi kunnat prata ut ordentligt, nu är det inte så jag får fint ta och visa att jag respekterar det så nu lugn och ro. Svårt att göra men ett ont måste för att få gå vidare i livet. Sen önskar jag att man sluppit detta med att hämta sin saker i en reception då man inte är någon som har något ont i bakfickan.

http://www.youtube.com/watch?v=_QskLAdKJCc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0