Torsdagkväll!

Kort inslag denna afton.....

En kväll med lite halsont så träningen idag gick inge vidare. Men dock lite cykel o sen lite slit med benen,triceps, biceps. Är igång det är huvudsaken men jag hoppas man slipper snuvan som kan ställa till det.
 
A segrade ikväll över B vilken skön avslutning på en abrupt början. Då tänkte man det ska väl inte sluta som mot F. Glada individer vandrade hem i kvällsmörkret efteråt och bilarna trängdes då P tog utandningsprover vilket är riktigt bra i dessa dagar.

Träffade en glad L som sagt skulle gärna vilja ök med henne för att visa min tacksamhet för hennes sätt att vara mot mig i det som var. En gest mot henne ingen annan.  Även J med fru så lite snack trevligt se dom igen.

Mötte även J som ville ha lite råd om ett inköp som han hade pågång. Trevlig prick som jag och H mötte i Alanya för något år sedan.

Ja lärt mig något nytt ikväll synkoper mm intressant måste kolla om man hittar det inom en annan gren med.........

Ska lägga mig så jag orkar upp i morgonbitti och åka och hämta upp M sedan vidare till S och kolla träningen med BG innan lördagens insats. Ska bli intressant att se dom. M kommer följa mig på lördag. Sedan till K och L för lite kurering.

Få se vad för musik vi avslutar denna afton med jo lite panflöjt framfört av Dana

http://www.youtube.com/watch?v=q_Q7IkWdIls

http://www.youtube.com/watch?v=Rrv7vOn7qLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0