Konstig lista ...

Konstig lista som jag fick tag på måste tänka ut en egen ikväll vart kort om tid till det nu............

Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag jobbar eller ej då vid 07 tiden.
Vem/vilka vet mest om dig? Ja du vem vet idag?!
Gillar du att slåss? Nej är inte sån till person, har dock varit utsatt för våld av olika slag genom åren.
Vad ska du göra ikväll? Gå till P o Å kolla lite hockey och ta en java.
Var har du ontI själen finns det viss smärta just nu av olika valörer.
Vem kramade du senast? M, L, S, A, mfl.
Morgon- eller nattmänniska? Har väl varit både och sista veckorna.....
Sparare eller slösare? Ja du slösat på en massa litteratur denna månad.
Bio eller promenad? Ja en promenad har det varit sista året till viss del.
Är du kittlig? Ja
Anser du att du är stark? Inte just nu men ska byggas på både ute som inne.
Nämn något som fick dig att le igår: Mr X påhittiga lista och hans kloka ord......
Vad gjorde du kl 03.00 igår? Kramade huvudkudden
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Var ute o gick
Vad har du druckit idag? Mjölk, vatten, Zingo.
Vad är det för väder hos dig just nu? Grått o mörkt.
Sover du tungt? Mitt på natten ja inatt gjorde jag det verkligen tungt.
Trivs du med ditt jobb? Jo omväxlande och de flesta är tacksam att jag kommer till dom.
Favoritklädsel? Ledig, jeans men visst ibland kommer kavajen fram.
Vad ser du om du tittar åt höger? En dörr.
Vad gör dig glad just nu? Att jag känner ett lugn denna afton.
Humör just nu: Ja du lugn o ro men inte i harmoni med livet långt ifrån.
Hur många kuddar sover du med? 2 alltid......
Spelar du nåt instrument:  Nej inte idag men i högstadiet gitarr......
Snarkar du: Nej inte vad jag vet idag men som sagt ett tag sedan man sov med någon.....
Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller dricker vatten, hörde även lingonsylt skulle vara bra en sked.
Vad längtar du mest efter just nu? Komma i harmoni med livet och få tillbaka mina krafter och styrka i själen. 
                                                                 Få känna sig i fas med livet helt enkelt. Jo visst en fisk med...........

Ska ta fram en egen lista inom kort slippa låna från andra hela tiden fast det är enklast.

http://www.youtube.com/watch?v=L8QbcN60eCs

Unt now de foodtrick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0