Bättre sent än aldrig.....

Ja nu är det söndag och jag har missat att skriva inlägg x flera men nu är jag här. Tagit mig 3 öl på en efterfest som jag nog kanske aldrig mer kommer att vara på men skulle vilja jooo men nog ha med sig vänner att stödja sig mot. Fredag kväll och det blev lite av en glädjens kväll, full fart och lite till.....
Börjar dock med att säga att fredagen blev en dag då man intog en lunch med A och I på staan sedan så blev det shopping för att ha några bra brallor för kvällen.

                                                                                        
Dög dom då ??



Vad hände där då tro??
Joo detta underbara spektakel som får ett stort antal av svenska folket att gå man ur huse där nu evenemanget går av stapeln och ett par miljoner sitter som fångade vid dumburken för att följa och se vem som får chansen att representera oss i öster detta år. Skrev spektakel men vilken grej och vilken enorm maskin som finns bakom allt. Var helt otroligt roligt att se följa detta på nära håll och inte via tv. Träffa individer man annars aldrig skulle få chansen att träffa i vanliga livet. Vad gjorde jag då jooo det jag alltit gör förenar nytta med nöje......och fler tillställningar kan det bli som det ser ut idag...inatt.....tackar till M och M för hjälpen denna helg med....







Markoolio lyckades inte denna kväll men jag lyckades fånga honom i det inre......



Och lördagen samma visa åter till hallen och en lång dag som blev ännu längre med lite efterfest....



Jennifer denna underbara.......



Samiska inslaget tjejen från vidderna Sofia Jannok som nog kommer att märkas mer av inom kort var så säker.......
insider.........;)
Fler kort finns men jag tror jag nöjer mig med dessa så länge i alla fall.
För en fest där man känner sig lite bortkommen en sak som är säker men hade man haft en nån att luta sig mot så visst gör jag gärna om detta i framtiden. För det var en helg att minnas med många härliga samtal, möten och instatsen som inte behövdes var ju ett pluss sen så tog vi hem 3 poäng denna afton lördagen den 14 februari 2009. Sov gott .... 



Mackan








Kommentarer
Postat av: Anders Norgren

Snyggt skärp !!!

2009-02-15 @ 18:14:24
Postat av: superstar

Tack för gott råd! Jag har stannat, hahahaha... =P

2009-02-26 @ 15:51:56
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0