Dagen efter.....

Ja nykter och skötsam så vaknar man efter dagen med stora D. Visst man hade kunnat vara mer i gröten men skönt sussa efter 2 hektiska dagar men roliga dagar. Nu väntar en match igen i morgon innan det är dags för ens riktiga kneg.

Vad ska vi göra denna dag då jag ska nog en sväng på stan och se om man vaknat till liv efter allt festande och ta en java med gänget. Sedan blir det att boka flyg mm mm......... Sthlm here i come....... nästa helg blir det hade jag glömt ju......

Nåväl jag återkommer till kvällen om var när  och hur man tillbringat denna dag.

Mackan

Kommentarer
Postat av: superstar

Haha, tack så mkt... har dock ingen aning om var den kommer ifrån då¨jag verkar vara den enda som inte spenderar dagarna på stranden! ;)

2009-02-16 @ 05:39:47
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Postat av: Tina

Verkar som du haft en minnesvärd helg. Skoj med Stockholm, något speciell anledning till varför du beger dig dit?

2009-02-16 @ 10:44:04
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0