Fredag den 13é del 17............

Då är den här denna fredag som får ett stort antal individer att ta det säkra före det osäkra, viljan att bege sig ut i samhället kan va begränsat och man tror det värsta. Eller så har man insett att det hjälper nog inte hur man än agerar så är det meningen så sker det oavsett hur man gör eller?!
Gårdagen en dag med kneg och en stillsam middag i hemmet. Begav mig till A och M för att där se lite hockey som gick käpprätt. Skulle ha stannat o sett hela men hade ju ett måste fixa grej innan man skulle besöka kudden. H, Å, K, T, T samt A var i G och insöp denna trista match......... eller...........

Idag ska jag bege mig till stan inhandla nya byxor för att ha denna afton och i morgon, få se vad man kan hitta för någe som kan passa ens smärta kropp. Lunchen blir var jag vet inte ännu vi får se sen. Återkommer med bilder denna afton....

Ha en bra dag alla där ute .....

Mackan

Kommentarer
Postat av: M

köp nått med glitter o glamour....passande eller hur ? :)

2009-02-13 @ 10:13:41
Postat av: superstar

Vad ja ska bli när jag blir stor?!? hahaha, frågan är väl NÄR jag skall bli stor... =P

2009-02-13 @ 11:50:21
Postat av: alec

heeeeeej :)

2009-02-14 @ 09:34:13
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har det underbart! massa kram!

2009-02-14 @ 09:53:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0