Ja sista inlägget denna dag.....

Denna dag 8-17 kneg sedan utb med Rtj i B och hemma vid 20.45 efter en ganska så lång dag. Idag har jag bokat klart allt med Stockholmsresan ochdet bär iväg på fredagkväll vid 19 sedan hem onsdag vid 20. Så boendet e klart med det blir hos R och O för dom drar till Goa dom. Ska bli skoj komma ner o träffa ens vänner igen, B som fått sitt andra barn en liten tösabit...... Alla vännerna på Stg och lite hockey med dom ska bli skoj. Sedan göra klart för sommaren o dess kneg få ihop till Rhodosresan som blir till hösten... man börjar längta redan då -23 g gör ens kropp till en vandrande isbit.
I morgon så är det fridag förutom ett möte på L om lite ditt och datt men sen lös och ledig och ska ringa lite till huvdstaden och boka fika mm. Nåväl ska dra mig tillbaka så vi höres i morgon........

Mackan

Kommentarer
Postat av: alec

Nu är jag tillnbaka hemma på permiss.:)

2009-02-18 @ 12:51:59
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

låter roligt :)

tack för alla dina kommentarer, både när jag är inlagd och inte :)



kram

2009-02-18 @ 13:39:38
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0