Dag 2 till ända inom kort....

 
 

Då skriver vi dag nr 2 snart till handlingarna, en dag då kneget slutade vid 17 och jag tog mitt pick och pack drog till K-skolan kollade in grabbarna som spelade liten innebandycup. Blev dock för hungrig så mot hemmet där jag intog en lätt middag. Sedan en tur in i duschen för att rensa sina porer på skit och mer skit eller var det baciller?! hmmm ja inte lätt veta vad man fick vattnet och tvålen att ta bort. Nu lagt in klart alla nyinköpta atteraljer till datorn, och det funkar också jippi är nog inte så tokig ändå men väl ändå ingen riktigt datasnubbe som fixar allt. Nu kan man få ta ut lite bilder ur datorn och kanske sätt upp en del på väggen, vi får se vad man tar sig till det ger sig.
Tänkte just på det idag då A besökte IKEA kanske dags att åka dit snart igen var nu ett tag sedan man besökte denna butik. Vad behöver jag då jo en riktig underdel att sova på då jag skrotade soffan för en tid sedan, är nog dags kolla upp vad det finns på marknaden och kunna få en riktigt säng igen.
Snart blir det nog att kolla in John Blund så man orkar upp i morgon tidigt, en sväng ut i friska luften och sen ner på staden och kolla in läget. Därefter en hockeymatch att beskåda få se vad det kan bli där i morgon.
Efter hockeyn är jag bjuden till J för ett spel i Texas Holdèm och ta några öl, detta gäng är några gamla vänner som jag inte besökt på länge så det ska bli väldigt trevligt möta dom igen. Snacka lite skit och spöa skiten ur dom i spelet om klövern.   blir nog tvärtom jag som förlorar all klöver........
Återstår att se kommer med slutresultat i morgon kväll då jag åter skriver ett av mina små inlägg, nu nog dags snart varva ner lite men först ska jag kika in till andra bloggare och kolla läget vad som skett denna dag. Väl mött i morgon..
 


Mackan  
 
 















Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en fin lördag!

2009-01-03 @ 01:38:08
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0