Dag 5 2009

Dag 5 är nu här usch vad tiden springer iväg men som tur är så gäller det ju för alla inte bara mig. Natten har varit god sovit alla min timmar jag är i behov av, men tror ändå inte jag kikar på småkronorna inatt det känns som ett jobbigt förfaringssätt just nu i alla fall. Vad som ska ske idag då? Ja ner på staden inköpa ett par skor av Å som jag lagt av, därefter intag av lunch, kolla läget på Claes Olsson om det var något jag var i behov av hmmm. Sen hämta J-Å på kneget för att bege oss till vårat andra kneg för kvällen nämligen arenan. Så ikväll återkommer jag med inlägg om hur dagen blev för planer kan ändras ibland drastiskt utan att man själv har kontroll på den. Finna några fina vyer att visa upp. Väl mött ikväll..


 
 
Mackan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0