Dags avrunda denna afton...

" Ab imo pectore " av hela mitt hjärta......


Det jag skriver kommer av hela mitt hjärta en sak som är säker dock svårt få ut allt då vissa detaljer inte lämnas ut men i det stora hela så är det av hela mitt hjärta som lättas via denna blogg. Namn förekommer dock endast med första bokstaven av som ni förstår vidkommande orsaker. Dagen har givit mig mer på fötterna gällande Rhodos och vilka som åker så nu börjar säcken dras ihop och gänget börjar vara klart. En vecka i solen och värmen ska bli så skönt, dröjer dock till september men innan dess lite bränna av den svenska solen som ger en den bränna som behövs så man inte ska bli röd som en kräfta igen. Ja tänk vad man drömmer om sol och värme men är nog bara för att i morse så föll det små flingor utanför fönstret och gav landskapet ett vitare täcke, fast och andra sidan mycket vackrare än den gråa snön som blivit sista dagarna.
Vad ska vi ta oss till i morgon då? Då en tur till staden och kanske en lunch igen, därefter 1,5 timmes träning innan man börjar kneget för dagen, extra dock men väl kneg. Ska då ta kontakt med J och O på en närliggande inrättning och planera lite studiebesök som vi ska göra tillsammans i vår och höst på dotterkneg runt om i bygden. Blir en bra sysselsättning för mig en tid framöver. Nåväl nu ska jag sluta babbla för denna afton. Vi ses och hörs hoppas jag.

 

 
Mackan


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Åh tack Mackan, då vet jag att jag har en manlig köpare då =)

2009-01-14 @ 16:07:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt det lät med Rhodos. har aldrig varit där, men är stormförtjust i Kreta.

2009-01-14 @ 18:26:36
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0