Hejsan allihopen....

Hoppas ni har det bra där ute i cyberspace denna afton. Här knegas det, nu lugnt så jag kan skriva ett inlägg. Dagens blir lite kortfattat då en lugn dag blev till kneg denna em. Käkade lunch med A, Å samt M på staden innan jag tog mig till kneget där träningen stod på agendan. Blir tyvärr i morgon istället innan man ska till hockeyn. Kläder till tvätt och kneget en arbetsplats så en dusch för att sedan sätta igång med ett par insatser denna afton. Få se om man får tid att knopa ihop några fler inlägg innan detta dygn tar sin ända. Men jag hoppas alla mår bra av ni som hittar hit speciellt en som inte har det så trevligt idag pga vissa orsaker. Tanken finns hos dig men det vet du redan. Nu kom en kollega och satte sig ned vid min sida så då säger vi hej så länge



Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0