Hejsan hoppsan...

 
 
God morgon eller kanske god fm man ska säga. Gårdagen var för mig helt underbar och spännande, sväng på stan fikade med vännerna A, M, M, A, T, samt U på Waynes.





Därefter tog jag mig till arenan för att insupa kvällens match, som blev lite väl härlig samt lite oroande. En hel del att ta sig för med de besökande samt spelare. 
Därefter till P, J, C, M och snacka en stund och käkade middag där en pizza och lite mer snack innan jag drog hem. 
Fick besök av en kompis och vi spelade kort och snackade tills ja klockan var nog en 01.30 innan man drog sig mot sängen. 
Vad sker denna dag är inte ännu bestämt men vi ser väl vad som häner och sker. Kommer åter till kvällen och då försöker jag lägga in lite bilder om det nu funkar. 
Önskar er alla en underbar dag.


  

Mackan 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0