Ja dag numero 8 snart till ända.



Tjena alla där ute i universum som på något sätt hittat till just denna lilla sida. En dag som började med en underbar massage på en firma i stan. Så skönt men oj vad man ville ligga kvar och njuta en stund till tyvärr så kunde man inte för det var en på tur. Men en ny tid ska bokas i nästa vecka få se vilken dag det kan bli. Sedan fanns där Kakao Chocolate Spa verkar vara en underbar kur att testa, kostar en del men vatt a heck det kan jag unna mig i dessa dagar, kan jag verkligen behöva efter allt som varit sista året ja nu gled tiden iväg sista 1,5 året kanske, jaja ingen ide att titta tillbaka nu.
Nu tittar vi framåt inför ett nytt år med vad jag hoppas god tur i livet. Även om jag lever och har hälsan så måste ju även själen må väl vilket man är på gång att göra, men tar sin lilla tid att återhämta sig. Och andra sidan finns dom som har det värre.
Ja kvällens hockey glömmer vi snabbt var inte vidare till att gå våran väg denna svarta gummipuck. Får ta nya tag inför nästa match som är på lördag om jag inte minns fel. Så vad väntar mig i morgon då jag åter ett skift på kneget som nog börjar en aningen tidigare då vi ska planera årets utbildningar. Få se vad vi kan fixa till för något detta år inom detta gebit.
Nåväl vi återkommer i morgon med fler inlägg om livets vandring kanske några kort med vi får se.Väl mött i morgon



Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0