Såg en utmaning.


Då man inte har fantasin med sig denna kväll så blir det att ta efter och låna lite för inläggen. 
Blev då denna lista utmaning från modebloggvärlden i söderns rike. Knegat hela dagen
haft fullt upp så man är lite slut i kontoret denna afton.

Höstens / vinterns bästa:

Bästa köpet:
Måste nog säga den nya HP`n som inköptes denna höst efter ett par månaders datorfrånvaro i lyan.



Roligaste festen / utgången:

Ja då säger jag festen på halloween då jag bjöds till 37án på en liten fest.
Drog vidare på maskerad och sedan tillbaka till bunkern, väldigt trevligt.

Höstens låt:

White is in the winternight med Enya har följt mig denna höst en hel del. Men även Vanessa Mae med
Toccata and fugue in D minor som hjälpt mig i saknaden. Men en svår del att svara då det finns så mycket.

Roligaste resmålet:

Ja denna höst har endast huvudstaden varit målet men detta år nästa höst då blir det Rhodos som gäller
på denna fråga.

Bästa bio:

Det blir att svara en video Irene Huss då biobesöken uteblivit av någon outforskad orsak.

Bästa dagen:

En personlig händelse som jag ej vill delge i detta forum.

Jag har lärt mig:

Mycket om mitt inres tankar, tycken och hur jag reagerar i denna svåra situation. Men även hur jag ska förhålla mig till det
sätt jag reagerar på och hur man bearbetar dessa reaktioner och nu åter igen börjar finna rätt väg på livets vandring.
Och hur viktigt det är med släkt och vänner som verkligen finns där i en svår stund för att lindra ens fall. 

Frisyren:

Som vanligt så ligger man efter i frisyrer. Varför jo för man är sin egen frisör och kör kalt.

Väskan:

En trunk / resväska fick jag som julklapp julen 2008 men finner ingen anledning och visa den nu.
Skall användas vi resor till och från lyan ut i vida världen.

Plagget:



Denna jacka köpte jag i början av hösten vid Outlet Barkarby i en av dessa butiker som fyller mina garderober
varje år med något nytt plagg. Turen att göra klipp ur min synvinkel där. För 3 år sedan en skinn / mockajacka för
500:- känns för mig som ett klipp. Och nu denna jacka gav jag 150:- för denna höst.

Musiken:

Vanessa Mae som jag upptäckt denna höst, samt Lasse W en återupptäckt virituos som fyller
svenska hjärtan.

Höstläsning:



" Att tala så det syns " bok att tolka kroppsspråk av Allan och Barbara Pease.
" Meditation på 5 minuter " Eric Harrison. 

Beautyprodukten:

Under kneget i huvudstaden så fick jag av vännerna jag huserade hos en flaska av Hypnose Homme,
som ger min nyrakade hud en härlig doft när man ska vara ute i vimmlet.

Smycket:



Denna ring pryder min högra tumme numer denna fick jag i och för sig i februari av mina vänner då man fyllde
gubbe. Men den tappade de sprintar som håller ihop den och det dröjde tills i slutet av september innan jag kunde
trä den på tummen igen.

Kaffe:

Kaffe ja en del av livet och ja för mig är en god Latte med vanlij en njutning. Men även provat köpa chokladkaffe som finns
att köpa på olika ställen runt om i landet. Var en härlig upplevelse de. En vanlig dag så blir det väl en 4-5 koppar kaffe.

Skorna:

Skor är väl inte det jag köper så ofta och denna höst blev det endast ett par Addidas Goretex skor som denna
vinter pryder ens småkalla fossingar.

Ja detta fick jag Mackan ihop denna afton än så länge.......

  

Mackan

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

ja du jag har ju integrerat bloggen som en del av mitt jobb/företag..som en del av min egna marknadsföring..men visst ibland hinns de inte med alls..men jag jobbar ju mycket vid datorn också-svarar på beställningsmail och sitter och skissar =)

2009-01-07 @ 20:49:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

den beställer du hos mig via ett mail till [email protected]

2009-01-07 @ 21:00:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0