Måndag ännu en vecka tar sin början.


Små snöflingor dalar i himmelen ner mot den vita marken,
dags att svida om gå ner mot parken.
Ledigdag som ska ge energin tillbaka,
vore en ide kanske ta och baka en liten kaka.
Ut i friska luften en sväng ska ta,
alltid bra kanske finner något jag vill ha.
Kolla in o läsa blogg hos A, T, V med flera,
visst måste boka tid så B kan massera.
Blip ett mess damp ner i mobilen till mig,
se där SB verkar ha lite jobb hos sig.
Får svara sen ta duschen värma sig o se droppar falla,
sen ner på stan höra sorlet skalla.
Önskar er alla en goder dag,
kommer bli bra även för lilla jag.


Varsel for mandag 19.01.2009

Starttidspunktet er passert Se varsel time for time

Dagtid kl 12 - kl 18

Skyet -4°Svak vind, 2,9 m/s fra sørøst

Skyet. Svak vind, 2,9 m/s fra sørøst. 0,4 mm nedbør.

Kveld kl 18 - kl 24

Snø -4°Svak vind, 2,1 m/s fra sørøst

Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sørøst. 0,9 mm nedbør.





Mackan


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!

Jag mår ganska bra, det har bara varit så fullt upp i tre dagar att jag inte hunnit läsa en enda blogg, ännu mindre blogga själv. Och idag har jag varit så himla trött. Men nu börjar jag bli på g.

2009-01-19 @ 19:11:26
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo mina tår ser ut som småpotatis.. Det kliade något fruktansvärt i lördags och då måste man klia tillbaks.

2009-01-19 @ 21:50:14
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0