Om det ändå vore september....

God afton.....

Ja tänker ni vad händer då?! Jo då drar man iväg till en ö som heter Rhodos och får lapa sol och värme i en vecka ska bli så trevligt så...



En resa med killarna en vecka i solens land. Ett nytt äventyr och ett nytt land som man får besöka nice. Ser verkligen fram emot denna resa verkligen. Det verkar bli jag, A, S, H, T, S samt S som drar iväg en intressant konstillation. Så ett besök bland Greklands öar och lapa en efterlängtad sol och dricka god öl och käka god mat mumma kan inte bli bättre.
Men först ett par månader att planera annat att göra. Så då är vi på ruta ett igen vad ska hände fram tills dess? Ja en resa till S i februari lapa hockey, sen ev ner och knega i S till sommaren igen om dom nu vill att man kommer dit vi får se. Inte att förglömma vardagen och dess frestelser och kneg som inte ska glömmas bort i frömmarnas värld. Detta år så blir det solens år för mig ska verkligen insupa de få soltimmar som kommer detta år blev på tok för få ifjol.
Detta inlägg betyder att jag nu drar mig tillbaka för att få bukt på min huvudvärk som skapar trötthet denna afton. Jo en sak till om A läser detta så glömde T och A en handduk på nyårsfesten hos dig och M på M`s kneg. Kommer dock att även ringa dig för att ni ska få vetskap om denna handduk. Men nu alla ni där ute i cyber och bloggvärlden nu dags att glida ner i soffan en stund innan John Blund besöker en ännu en i sina många besök. Väl mött i morgon.


  

Mackan




  











Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va kul att du gillar dom MAckan =)

det gör mig glad!



Vad blev det för godis då? Favoriter?



kram

2009-01-05 @ 00:17:37
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0