Söndag 25è januari.....

Dagens inlägg om vilodagens händelser som tog sin början vid 11-tiden då jag vaknade efter en natt där sömnen ville vänta. Hade svårt somna denna afton och klockan var nog en 02.00 innan jag lyckades kämpa mig till sömns efter en del grubblandes minuter. Nåväl intog kläder och begav mig mot staden för att hämta ut kameran som nu är fixade eller dom fann inte något fel men fel är det även nu svårt få den att starta då man trycker ner on-knappen. Ska ha den ett tag för att sedan återvända och byta till en ny om det nu inte löser sig bättre denna gången. Java med S, Å samt med I på en av stadens Javaställen, avgick sedan till hallen och där såg H spela lite men blev en halvlek sedan hem en stund innan jag åkte till S och Å för att där få intaga en bit mat.



S hade en väldigt fin bok för de som gillar avnjuta en Whiskey i goda vänners lag.

            



Å hade gjort en egenhändig stark och välsmakande Chili con carne som vi intog denna afton tillsammans efter en söndag med rätt så lugn atmosfär.

      Intog sedan soffan bland gönskan


För att där få sig en kopp Java återigen med glass och chokladsås.

Nu åter i boet mätt och belåten nöjd över ens vänner som finns där då man som mest behöver.
Väl mött i nästkommande inlägg.

 

Mackan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0