Tjena hallå......

Då är man hemma igen efter ett arbetspass som man gick av en si så där 16 denna em. Därefter så drog man till M och A för att bevittna kvällens match som inte var till vår fördel inte denna gången heller. Dock fick man sig en god hemlagad middag som A ställt till med, varefter Å hade efterrätten som jag, S, H, M, Å samt A smaskade i oss och njöt denna lördag kväll. Så vad blir det nu då ja sitta o knappa vid datorn en stund ladda ner lite uppdateringar mm mm. Sen så blir det ett inlägg senare denna afton om vad ja det får vi se då.. Väl mött senare.. 

 
 

Mackan


Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja då hörs vi senare då. Haha...

2009-01-10 @ 20:08:23
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Tack för dina snälla ord. Jag kan inte annat än att hoppas att det ordnar sig, själv är mamma helt lugn, jag ska försöka hålla mig lugn tills beskedet kommer i nästa vecka. Men jobbigt är det..

2009-01-10 @ 21:16:58
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0