" Vitiis nemo sine nacitur " ingen är född utan fel...

" Spem reduxit " hoppet återställt ja jag känner så denna afton jag har hopp om liv men hoppet om att se slutspel nja där börjar jag tveka en aning. Ingen vidare match denna afton. Nåja livet är ju inte bara sport som sagt det finns så ofantligt mycket annat att njuta av så skulle inte lägga mig ner o inte göra någe om det skulle gå illa med den så farligt e det inte.

Knegat en hel denna dag och känt kylan som går in i märg och kyler ens varma hjärta, blir väl mildare i helgen verkar det som om man ska tro yr.no som oftast har rätt. Vad man hoppas på är ju en snar och varm vår som ger en lite värmande strålar och ger en gyllenbrunt skimmer över ens bleka hud.

Jo utbildning i ez-io en ny intressant funktion vi ska ta del av och använda oss av ska bli intressant få prova irl. En livsavgörande del i ens packning som verkligen kan behövas i en vissavgörande stund i livet.

I morgon så blir det en lugn dag med lite planering som inte hanns med denna dag om lite besök på dotterinrättningar runt länet. Sen ska jag fixa lite käk igen så man har till veckans alla dagar. Bla panerad fläskfile`i chilisås som äntligen ska fixas. Sen får vi se vad mer det blir..................

Så alla bloggare vad ska man göra mer på denna sida för att få igång ett bra intresse till fler besök?? Kom med förslag på förbättringar mm mm. Önskar nu er alla en goder natt ni som inte ska fortsätta vara upp denna natt. Sleep weel

Mackan

Kommentarer
Postat av: superstar

Här är d fint... varmt som fan! Avundas ingen kyla, hahaha... =)

2009-01-16 @ 09:10:22
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo jag lever fortsatt i ett vakuum. Har blivit sjukskriven ett tag till. Ska alldeles snart åka och hälsa på mamma på sjukhuset, jag vill att hon ska få komma hem snart!

2009-01-16 @ 12:16:33
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0